Skorzystaj z szerokich możliwości usług serwisowych naszej Gwarancji all-inclusive. Po rejestracji online w ciągu 100 dni od zakupu, Twoje nowe narzędzie jest w pełni zabezpieczone przez pierwsze trzy lata. A Ty możesz się skoncentrować na tym, co ważne: na swojej pracy.1

Gwarancja all-inclusive
Twoja dodatkowa korzyść
Ważna informacja!
Od 01.01.2021 rejestracja Gwarancji all-inclusive może być dokonana tylko i wyłącznie przez Państwa, jako Klienta, wyłącznie za pośrednictwem konta MyFestool. Proszę mieć na uwadze, że Państwa Dystrybutor nie będzie mógł dokonać rejestracji w Państwa imieniu.
-
Bezpłatna kompleksowa naprawa.
Szybko, dokładnie I bezpłatnie przez pierwsze trzy lata. Wymieniamy nawet części zużywające się podczas standardowej eksploatacji jak i uszkodzone baterie czy ładowarki.2
-
Wymiana w przypadku kradzieży.
Skradzione narzędzie zastępujemy nowym w ciągu pierwszych trzech lat od jego nabycia. Od Ciebie wymagamy jedynie niewielkiego wkładu własnego. Dla produktów kategorii Power Station obowiązuje inna kwota wpłaty własnej w wysokości 4.500 PLN netto (5535 PLN brutto). -
Oryginalne części zamienne gwarantowane.
Każda część zamienna jest dostępna przez co najmniej 10 lat. W przeciwnym razie otrzymasz bezpłatnie nowe narzędzie.
- Gwarancja all-inclusive dotyczy wszystkich narzędzi Festool, zarejestrowanych w ciągu 100 dni od daty zakupu. Obowiązują warunki Gwarancji Festool, dostępne na stronie www.festool.pl/warunki.
- “Bezpłatna kompleksowa naprawa” dotyczy również akumulatorów oraz ładowarek, ale nie dotyczy uszkodzeń materiałów eksploatacyjnych oraz wyposażenia. Narzędzia które zostały samodzielnie rozmontowane albo uszkodzone przez niewłaściwe użycie bądź też z powodu korzystania z nieoryginalnych części zamiennych czy też stosowane w seryjnej produkcji powodującej nadmierne zużycie nie zostaną naprawione w ramach Gwarancji All-inclusive.